اس ام اس دلتنگی

































♀ کـــــــافه آنلایــــــن ♂

 

  1.  
     
    گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است... بعضی ها تنهاترت
    میکنند***
  2. این روز ها اگه خون هم گریه کنی ... عمق همدردی دیگران با تو یه کلمه است:اخی...***
  3. در زمین عشقی نیست که زمینت نزنه... اسمون رو دریاب!***
  4. عجب خیاط ماهری است دنیا:دل هیچ کس را برای ما تنگ ندوخت!***
  5. این روزها شیر هم راضیه که با دمش بازی کنن... ولی با دلش...نه!!!***
  6. بر تمام قبرهای این شهر بوسه بزن، شایدبیاد بیاوری کجا مرا جا گذاشتی! من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام... صدای کلاغ ها را میشنوی؟... دارند برایم فاتحه میخوانند...***
  7. من مانده ام... واقعا مانده ام... دوستی که به این شدت خیانت میکند، شب با کمال خونسردی اس ام اس بدهد... سلام عزیزم، خوبی؟ تو را دلتنگم!... و من با کمال ارامش او را پاسخ دهم : اگر حالم خوب بود جواب تو را نمیدادم!!! و او زنگ بزند... و من ، در تمام مدت ، سعی کنم ارامش خود را حفظ کنم تا فریادنزنم که: پست تر از تو خود تویی! و همین باعث شود که او بیشتر احساس کند من نمیدانم ! و راحتتر به چاپلوسی بنشیند...***
  8. مشکل از تو نبود از من بود ... با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود...***
  9. حضورت در کنار من معجزه نبود... رفتنت هم فاجعه نیست... فردا روز دیگری برای من خواهد بود، بیشتر از این برایت گریه نخواهم کرد...***
  10. آی ادمها... وقتی درد هایتان را شرابه میکنید به دل ادم... خوشی هایتان را هم تقسیم کنید، حالا مساوی هم نه... بخشی از ان را...
  11. حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات باشد، قبول... لا اقل این نکته را بدان ... اهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم  در سینه میتپید دلم بود... نامهربان... ***
  12. دلتنگی یعنی دقیقه به دقیقه گوشیت رو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتت رو میبینی!!***
  13. پروردگارا چگونه عاشقت نباشم؟ چنان که تو دیدی پوشاندی و دیگران ندیدند و فریاد کشیدند...***
  14. لبخندم را بریدم و قاب گرفتم و به صورتم اویختم! حالا باخیال راحت هر وقت که دلم گرفت بغض میکنم...***
  15. تو که دیگر نیستی اما خیالت را ... میان بازوانم مومیایی میکنم... شاید... باستان شناس کنجکاوی از عاشقانه های دستانم رمز گشایی کند...!***


نظرات شما عزیزان:

sama
ساعت19:00---21 شهريور 1391
این نیما خان یه چیزیش میشه ها.....نه؟؟؟؟



آغا نیما اگه اینو میخونی به دل نگیریا


kiki
ساعت12:37---4 تير 1391
انقدر به مردم روی زمین بی اعتماد شده ام که میترسم اگر به هوا بپرم یکهو زمین را از زیر پایم بکشند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





هایمی |1:54 |برچسب:,
Design By: KHanOomi